11-09 Kanab

11 september 2017 - Kanab, Utah, Verenigde Staten

Vanmorgen eerst nog een aantal mooie foto's gemaakt bij het Sunrise point van Bryce Canyon. Daarna vertrokken richting Kanab. Dit was een korte rit van 1:30 uur en we zijn daar rond 12:30 aangekomen. De receptie was dicht tot 15:00 dus inchecken kon nog niet. Eerst maar even een rondje door de stad en daarna een lekker eten. Pa heeft een tosti op en ik een heerlijke hamburger.

Deze plaats is helemaal in western stijl ingericht en hier zijn dan ook veel western films opgenomen.

Na het inchecken naar de kamer en ..... verassing we hebben maar 1 bed. Bij de receptie gevraagd of we een andere kamer mogen, en dat is uiteindelijk gelukt. Nu een eenvoudige kamer met 2 bedden en airco (het is hier nu 32 graden dus best warm).

We gaan nog even proberen naar Pink Sand Dunes State Park te gaan en daarna wellicht een frisse duik in het zwembad.

Pink Sand Dunes State Park bezocht 8 USD entree betaald (de Nationale Park pas was hier niet geldig). Er was welgeteld 1 uitzichtpunt vanwaar we nog een paar mooie foto's hebben kunnen maken.

Morgen gaan we naar page en proberen we Horseshoe Band te bekijken. Nu nog even lekker een beetje lezen in de zon voor ons appartement.

1. Claudia:
    12 september 2017
    Prachtige foto's; wat maken jullie een mooie reis! Leuk om te lezen
  2. Marian:
    13 september 2017
    Echt gave foto's .heerlijk die reis. Genieten theo !!!!