14-09 Palm Springs

14 september 2017 - Palm Springs, California, Verenigde Staten

Vandaag een eind rijden (700km), dus om 08:45 al in de auto. Cruisecontrol aan, Andre Hazes op en rijden maar. 1 x moeten stoppen om te tanken en om 15:03 op de plaats van bestemming. Geweldig die wegen in Amerika, lekker ruim en bijna geen verkeer te zien (dat zal morgen wel anders zijn in Los Angeles).

We kunnen direct inchecken en krijgen kamer 102. Op de begane grond en we kunnen zo naar het zwembad toe rollen. Eerst maar eens lunchen, op nog geen 50 meter afstand een prima restaurant gevonden. Ik heb alweer een lekkere salade op en pa een broodje Kip vandaag ook overigens de lekkerste Milkshake ooit op!

Na het eten nog een uurtje of 1,5 aan het zwembad gelegen en toen was de zon ineens achter de bergen verdwenen. Even snel douchen en het dorp in, er is markt vanavond dus daar zijn we een paar keer overheen gelopen.

Nu net terug op de kamer en even het blog bijwerken. Niet zoveel natuurschoon vandaag maar wat meer mensen. Zal morgen en overmorgen niet anders zijn denk ik.

We zijn nu ruim een week op pad, hebben 7 locaties gezien en tot nu toe hebben we overal wel ergens Nederlands om ons heen gehoord bizar eigenlijk.