16-09 Los Angeles

16 september 2017 - Garden Grove, California, Verenigde Staten

Vandaag de laatste dag van onze reis. Pa wil graag naar Hollywood en Beverly Hills en ik wil de Santa Monica Pier wel zien dus om 09:30 zitten we weer in de auto richting Hollywood. Het begint bewolkt maar na een uurtje rijden trekt het open en hebben we een heerlijk zonnetje.

Hollywood en Beverly Hills zijn we op het gemak doorgereden, hier en daar een toeterende auto achter ons die het heeft gehad met al die toeristen. Daarna de auto geparkeerd aan het strand en naar de pier toe gelopen, was gigantisch druk op de pier, we waren duidelijk niet de enige die dachten "wat een lekker weer laten we naar het strand gaan".

De terugweg was volgens de navigatie 0:45 minuten maar door alle drukte op de weg komen we pas na 2 uur in ons hotel aan. Komt goed uit kan direct de boarding passen ophalen en uitprinten. Zie nu ook dat het in Frankfurt nog even spannend wordt, we hebben namelijk maar een klein uur om over te stappen...

Nu nog even lekker van het zonnetje genieten aan het zwembad en dan morgen de auto inleveren en het vliegtuig in.

1. Anja:
    Hoe snel gaat het
    Voorbij! Maar jullie kunnen terugkijken op een fantastische vakantie.
    Goeie terugvlucht
    Groetjes Anja
  2. Gerard:
    17 september 2017
    Volgens mij hebben jullie een fantastische reis gehad , en tijdens de vlucht naar Franfurt ( 11uur ofzo) hebben jullie alle tijd om de mooie momenten nog eens opnieuw te beleven. Groetjes Joke en Gerard
  3. Ma:
    17 september 2017
    Goeie reis!! en tot morgen