09-09 Capitol Reef National Park

9 september 2017 - Capitol Reef National Park, Utah, Verenigde Staten

Vandaag een flink stuk gereden (370 KM) van Zion NP naar Capitol Reef NP. Het grootste deel van de dag heeft het geregend dus de kap bleef dicht.

Om 10:15 vertrokken en om 14:30 op onze bestemming aangekomen. De kamers zijn nog niet klaar dus eerst maar een happie eten. Na de veel te grote maaltijd van gister besloot pa om als lunch maar een kindermenu te nemen. Op de snoep die erbij hoorde na heeft hij nu wel alles op. Na het eten op zoek naar keelpastilles want het lijkt er op dat pa een klein koutje heeft gevat in de bus bij Zion.

Aangezien de kamer toch nog niet klaar is eerst met de auto door Capitol Reef. Er zijn een aantal wandelpaden maar met de auto krijg je een goede indruk en pa vindt het wel prettig zo. We blijven onder de indruk van de grootsheid en van al het natuurschoon. In het Nationale Park een flink stuk over een onverharde weg afgelegd. Rond 15:30 ging de zon schijnen dus het laatste half uur met de kap open gereden, pa geeft aan dat je dan net zo veel ziet als dat je uit zou stappen ;-)

Nu even op de kamer en straks avondeten. Wederom een prima dag zo.

1. Gerard:
    10 september 2017
    Nou wij kunnen ook niet alles op bij de familiedag bij La Cubanita in Apeldoorn Maar het klinkt allemaal als heel gaaf
  2. Gaby:
    13 september 2017