12-09 Kanab en Page

12 september 2017 - Kanab, Utah, Verenigde Staten

Vandaag met de auto vanuit Kanab naar Page gereden. Een collega gaf aan dat dit zeer de moeite waard was en we zijn wederom niet teleurgesteld.

Net voordat je Page binnen rijdt is daar de Glen Canyon Dam, daar zijn we gestopt en hebben we erg mooie foto's kunnen maken. In het verlengde van de dam ligt Lake Powell, een gigantisch groot meer waar we van bovenaf een stukje hebben kunnen zien.

Daarna door naar Horseshoe Bend. Wat een mensenmassa was daar. Pa heeft een klein stukje naar boven gelopen maar daarna was het nog een flink stuk jaar beneden en daar haakte pas af. Ik ben wel doorgewandeld en het uitzicht was zeer de moeite waard. Wel erg warm (33 graden en geen schaduw) om terug te lopen.

Pa heeft daarna terug gereden naar Kanab en daar zijn we een tentje voor de lunch gaan zoeken. Dit was nog best lastig want op dinsdag is er veel dicht. Uiteindelijk een leuke zaak gevonden en pa was wederom zo onder de indruk van de hoeveelheid eten op zijn bord dat ik er een foto van moest maken.

Zo meteen nog even zonnebaden aan het zwembad en daarna kijken  we wel weer verder.

1. Wil Schoor:
    12 september 2017
    Heb net doorgekregen van Claudia hoe ik jullie kon volgen. Wat een geweldige reis maken jullie en wat een prachtige foto's. Ik blijf de reis volgen want ben benieuwd naar jullie verdere ervaringen.
  2. Gaby:
    13 september 2017
    Het ziet er geweldig uit mannen. Geniet ervan en graag tot de volgende update.
  3. Jimmy:
    13 september 2017
    Wat leuk dat jullie een blog bijhouden. Heel veel plezier op deze bijzondere reis.
  4. Mark:
    13 september 2017
    Wat een mooie trip al tot nu toe. Nog heel veel plezier gewenst in de komende dagen!
  5. Arjan de Jongste:
    Hey mannen,

Geniet van deze prachtige trip in een prachtige omgeving.
  6. Danielle van geenen:
    13 september 2017
    Veel plezier geniet ervan xxx
  7. Martin van Bree:
    Lekker genieten mannen.
  8. Wendy Kreukniet:
    13 september 2017
    Gaaf dat jullie dit samen ondernemen zeg!
    Heel veel plezier!
  9. Anja:
    13 september 2017
    Heel veel plezier mannen!
    Gezellig met zijn 2en dus dat gaat helemaal goed komen
  10. Gerard:
    Prachtige natuur Cris en Theo , en nu richting Palm Springs zeker
  11. Corrie penraad:
    13 september 2017
    Veel plezier, geniet ervan. Prachtige foto's!