10-09 Bryce Canyon

10 september 2017 - Bryce Canyon, Utah, Verenigde Staten

Vandaag een kortere rit voor de boeg (2,5 uur rijden). Maar voordat we vertrekken op verzoek van mijn broer eerst wat foto's van de auto gemaakt met op de achtergrond Capitol Reef. De familiedag is in volle gang en op deze manier hebben we toch nog even contact.

Rond 13:30 aangekomen in Bryce en we hebben wederom een prima kamer, die gelukkig al klaar was dus we kunnen direct inchecken en de koffer uit de auto halen.

Eerst met de shuttle bus door het nationale park, dat was niet zo'n succes dus het rondje volgemaakt en daarna weer in de auto gestapt. Kap naar beneden en zelf kiezen waar en hoe lang we stoppen.

Dit is de eerste canyon en ook dat is erg indrukwekkend, we denken iedere keer dat het niet beter kan maar zijn toch telkens weer verrast. Op de route loslopend vee, rendieren en herten gezien, ook geprobeerd een roofvogel te fotograferen maar dat was nog best lastig.

Bijna aan het eind van onze tour door Bryce komen we nog een ex collega van Pa tegen (Connie). Uiteraard even een foto mee gemaakt en kort bijgekletst. Connie moest eerder weg uit Key West vanwege de orkaan en ze is nu op weg naar Salt Lake City.

Straks een plek zoeken om lekker te eten en dan kijken of we morgen vroeg de zonsopgang in Bryce Canyon mee kunnen maken.

1. Sandra:
    11 september 2017
    Wat een geweldige foto's weer. Zo te zien en lezen echt een geweldige reis zo met elkaar. En wat een toeval, zo ver weg en dan een bekende tegenkomen.
  2. Corrie de Vries:
    11 september 2017
    Het is werkelijk ongelooflijk; nog maar 4 dagen onderweg en dan al zulke prachtige, indrukwekkende foto's. Het is nu al en wordt verder een bijzondere schitterende "droomvakantie". Geniet met volle teugen, want voor je het weet............. is de vakantie zo weer voorbij!